Mijn antivirussoftware blokkeert uw programma. Hoe kan ik verder?
Antivirus-gerelateerde problemen kunnen eenvoudig worden opgelost.
Antivirussoftware vindt programma's die van internet zijn gedownload altijd verdacht. De programma's op deze website zijn echter volledig te vertrouwen.
Moderne antivirussoftware stuurt automatisch een kopie van het programma naar hun laboratorium voor analyse. Enige tijd later ontvang je een bericht van hen waarin wordt bevestigd dat het programma inderdaad schoon en veilig is om te gebruiken. Dit duurt enkele minuten tot enkele uren. In de tussentijd kunt u het programma niet gebruiken.
Zodra u de bevestiging van uw antivirussoftware heeft ontvangen, kunt u het programma starten met het pictogram op uw bureaublad. Installeer het programma niet opnieuw omdat uw antivirussoftware dan misschien denkt dat het een nieuw programma is en het programma opnieuw gaat analyseren.
Als je nog steeds problemen hebt met je antivirussoftware, stuur ons dan een bericht met de volgende informatie: De naam van uw antivirussoftware. Een beschrijving van het probleem. De naam en versie van uw besturingssysteem.
Ik wacht op een update van mijn programma; hoe blijf ik op de hoogte?
Onder de knop 'Nieuws' bovenaan de website kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Als er nieuwe updates zijn met bijvoorbeeld ondersteuning voor een nieuwe taal of een nieuw besturingssysteem dan meld ik dit in deze nieuwsbrief. U kunt natuurlijk ook regelmatig de website controleren.
Ik ben uw programma kwijt. Wat kan ik doen?
Als u het programma hebt gewist of gede-installeerd dan kunt u het (op dezelfde computer) opnieuw installeren met het setup-bestand dat u van mij hebt gekregen.
Hoe installeer ik de software op een computer zonder internetverbinding?
Er is een internetverbinding nodig om de software te downloaden en te installeren. Na installatie is er geen internetverbinding meer nodig. Gebruik een van de onderstaande methoden om een tijdelijke internetverbinding tot stand te brengen:
- Sluit een ethernetkabel van uw computer aan op uw internetrouter.
- Schakel de wifi in op je computer en maak verbinding met je wifi -netwerk.
- Als je geen wifi -netwerk hebt, bezoek dan een openbaar internetcafé.
- Zet de wifi -hotspot op je smartphone aan en maak hier verbinding mee met je computer.
- Als uw computer geen WiFi heeft, gebruik dan een WiFi USB-adapter.
- Activeer Bluetooth op uw smartphone en stel deze in op vindbaar. Schakel ook de hotspot-functie op uw smartphone in en maak hier verbinding mee via de Bluetooth van uw computer.
- Als uw computer geen Bluetooth heeft, gebruik dan een Bluetooth USB-adapter.
- Verbind uw computer met een andere computer die wel een internetverbinding heeft via een ethernetkabel. Deel de internetverbinding op de andere computer in de Windows Netwerkverbindingseigenschappen.
Ik wil de software graag op twee computers gebruiken. Kun je me een korting aanbieden?
Ja, dat kunnen we. Met uw licentie kunt u de software op één computer installeren. Als u twee of meer licenties wilt, kunt u contact met ons opnemen. We kunnen een interessante korting aanbieden.
Ik verwacht een e-mail, maar het duurt erg lang. Wat is er aan de hand?
Het kan zijn dat onze e-mail in uw spam-map terecht is gekomen. Markeert u de e-mail aub als "Geen spam" of verplaats de e-mail van uw spam-map naar het Postvak-In. Dit helpt het spam-filter om in de toekomst te herkennen dat dit geen spam is.
Uw programma of de handleiding is niet in mijn taal. Wanneer wordt mijn taal ondersteund?
Dat kan ik niet aangeven. Ik ben voor vertalingen afhankelijk van mensen die mij hierbij willen helpen. Zodra een programma of een handleiding is vertaald dan zorg ik ervoor dat deze via de website verkrijgbaar is. Als u wilt helpen met een vertaling, stuur mij dan een e-mail met de link onderaan deze pagina.
Ik heb een idee voor een verbetering voor één van uw programma's; wat doe ik hiermee?
U kunt uw idee in een e-mail (met de link onderaan deze pagina) naar mij opsturen. Ik zet alle ideeën in een wensenlijst en kies de beste ideeën uit voor een volgende versie. Ik werk continu aan het verbeteren van mijn programma's en probeer zoveel mogelijk ideeën in te bouwen. Ideeën voor nieuwe producten zijn ook van harte welkom.
De software-installatie gaat niet goed. Hoe kan ik verder?
Waarschijnlijk blokkeert uw antivirus-software de installatie. Probeer uw antivirus-software tijdelijk uit te schakelen. Dit is vaak mogelijk door rechts onderin de hoek van uw bureaublad op het antivirus-icoon te klikken (in the systeemvak).
Welke antivirus-software gebruikt u? Wij zullen contact met ze opnemen om de onjuiste detectie te rapporteren.
Het stemapparaat toont altijd een G of een B. Waar komt dit van?
Je hebt last van een 50 of 60 Hz power brom. Deze brom komt uit het lichtnet. Sommige microfoons zijn extra gevoelig voor zo'n brom. Probeer de volgende mogelijke oplossingen:
- Probeer een USB-microfoon. Een USB-microfoon zoals de 'Samson Go Mic' wordt aanbevolen.
- Trek bij gebruik van een laptop de stekker uit het stopcontact en laat de laptop op de accu werken.
- Gebruik een geaarde stekker.
- Schakel in het scherm "Geluidsinvoerinstellingen" een van de bromfilters in.